دانلود آهنگ جدید تورال داودلی به نام گجلریم حرام حرام حرام اونا دیین گلسین

همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب گجلریم حرام حرام حرام اونا دیین گلسین با صدای تورال داودلی به همراه تکست و با بهترین کیفیت در رسانه موزیکیا

Download New Song BY : Tural Davutlu – Gecelerim Haram / And lyrics

دانلود آهنگ تورال داودلی گجلریم حرام حرام حرام اونا دیین گلسین

متن آهنگ گجلریم حرام حرام حرام اونا دیین گلسین تورال داودلی

من اونو اوزوم ؛ قدر سئومیشم ؛ ♬♪
من اونو کونلومه همدم ؛ سالمشام ؛ ♬♪
اما ♫ او بیلمیر نه آجلار چکمیشم ؛ ♬♪
اما ♫ او بیلمیر گیزلی گیزلی یانمشام ؛ ♬♪
گجلریم ؛ حرام ؛ حرام ؛ حرا ♫ اونا ♫ دیین گلسین ♬♪
نفس آلا ♫ بیلمیر داریخر اونا ♫ دیین گلسین ♬♪
بلکه ده منن جانمی آلماغ ایستیر او ♬♪
راضیم ؛ آلسین آلسین تمام ؛ اونا ♫ دیین گلسین ♬♪
گجلریم ؛ حرام ؛ حرام ؛ حرا ♫ اونا ♫ دیین گلسین ♬♪
نفس آلا ♫ بیلمیر داریخر اونا ♫ دیین گلسین ♬♪
وصالم ؛ حسرته دوندو حیاتم ؛ ظلمته دوندو ♬♪
اونو من سیرداشم ؛ اونا ♫ من همدمم ؛ ♬♪
اونو من اللهن یازیسی بیلمیشدیم ؛ ♬♪
گجلریم ؛ حارام ؛ حارام ؛ حرا ♫ اونا ♫ دیین گلسین ♬♪
نفس آلا ♫ بیلمیر دارخر اونا ♫ دین گلسین ♬♪
بلکه ده منن جانمی آلماخ ایستیر او ♬♪
راضیم ؛ آلسین آلسین تمام ؛ اما ♫ دیین گلسین ♬♪

دانلود آهنگ گجلریم حرام حرام حرام اونا دیین گلسین تورال داودلی