دانلود آهنگ جدید امید عامری و مهدی مقدم به نام ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست

همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست با صدای امید عامری و مهدی مقدم به همراه تکست و با بهترین کیفیت در رسانه موزیکیا

Download New Song BY : Mehdi Moghadam And Omid Ameri – Bargard / And lyrics

دانلود آهنگ امید عامری و مهدی مقدم ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست

متن آهنگ ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست امید عامری و مهدی مقدم

هنوزم ؛ صدات میاد تو گوشم ؛ هی بار خاطراتی که رو دوشمه ♬♪
هنوزم ؛ فکر میکنم ؛ به رابطم ؛ هنوز هر شب به فکر و یادتم ؛ ♬♪
هنوزم ؛ منتظرم ؛ برگردی به نبودم ؛ نگو عادت کردی ♬♪
هنوزم ؛ میخوام ؛ کنارم ؛ باشی حق نداری که بری تنهاشی ♬♪
ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست ♬♪
الان داغی نمیدونی که من میمیرم ؛ از دوریت ♬♪
هنوزم ؛ حس میکنم ؛ دستاتو توی دستای خودم ؛ من تا ♫ صبح ♬♪
هنوزم ؛ حس میکنم ؛ اینجایی منو تو تو قاب عکسمون هنوز دوتایی ♬♪
هنوزم ؛ منتظرم ؛ برگردی به نبودم ؛ نگو عادت کردی ♬♪
هنوزم ؛ میخوام ؛ کنارم ؛ باشی حق نداری که بری تنهاشی ♬♪
ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست ♬♪
الان داغی نمیدونی که من میمیرم ؛ از دوریت ♬♪

دانلود آهنگ ای وای الان داغی نمیفهمی برگرد برگشتنت سخت نیست امید عامری و مهدی مقدم